ОБРАЗ ДИТИНСТВА В ХУДОЖНЬОМУ СВІТІ ДИТЯЧИХ ПИСЬМЕННИКІВ


Пріоритетні напрямки роботи бібліотеки Луцького НВК № 9:

  • інформаційно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
  • особистісно-орієнтовний підхід до обслуговування читачів;
  • впровадження інноваційних форм і методів;
  • створення позитивного іміджу бібліотеки через пошук сучасних, найбільш привабливих для читача форм популяризації книги; реклама бібліотеки, а також послуг, які пропонує бібліотека;
  • використання бібліотерапії як методу стабілізації психологічного стану читача;
  • створення естетичного дизайну.

Сучасний школяр повинен розуміти, наскільки важливо володіти інформацією, зберегти її, систематизувати і передавати, а також він повинен розуміти: комп’ютери відіграють особливу роль у вирішенні цих завдань. Саме тому перед бібліотекарями стоять такі завдання:

1) Створення сприятливих і комфортних умов для організації навчально-виховного процесу, розвитку комплексного навчально-методичного забезпечення предметів.

2) Формування позитивного іміджу бібліотеки через пошук сучасних, найбільш привабливих для читача форм популяризації книги, реклама бібліотеки.

3) Удосконалення системи організації відкритого доступу читача до різноманітних джерел інформації.

4) Повноцінне задоволення потреб учасників навчально-виховного процесу в навчальній, довідковий і науково-популярній літературі, забезпечення її різноманітності.

5) Удосконалення системи робити шкільної бібліотеки в напрямі використання інформаційних технологій, роботи з електронними носіями інформації.

6) Проведення заходів із залученням літератури, що сприяє збагаченню життєвого досвіду учнів і передачі культурних цінностей.

7) Співпраця з учителями у формуванні системного підходу до роботи з інформацією з їхніх предметів, щоб із перших років навчання у школі пошук і використання ІР-технологій стали повсякденною практикою в житті кожного учня.

8) Допомога вчителям та учням в ознайомленні з кращими друкованими й аудіовізуальними матеріалами з усіх галузей знань.

9) Спільна робота учнів і вчителів у проведенні класних заходів із застосуванням різних носіїв інформації; уроків із використанням ресурсів центру.

Кiлькiсть переглядiв: 662

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.